onsdag, desember 12, 2007

ALL PR ER GOD PR?


I går debuterte jeg i årets Ås by Night&Fog Cup. Det ble ingen stor suksess.... To av grunnene er:
1) Ser jeg ikke på kartet - så finner jeg ikke postene
2) Ser jeg på kartet - så snubler jeg

Begge deler skjedde i går.... I dag har jeg derfor hinka rundt på Nesodden og trent venstrebeinet i intens jakt på kloakksyndere. Kvelden har jeg brukt til å surfe..... Som vanlig surfer jeg på mye rart. I et forsøk på å oppdatere meg på "Hadeland-news" fant jeg denne kjekkingen.... Brandbu IF sin beste sprinter UTEN klær. Måtte kjapt ta en telefon til min far, trener og leder i Brandbu IF, for å forsikre meg om at han ikke var neste mann ut. Han bedyret at all PR var god PR.... Jammen godt jeg kom meg bort fra den klubben! Men er ikke fremmed for at dette kan være noe for Ås Boyza på desperat sponsorjakt. Synes det var på tide med en naken mann på denne siden! Gjør du som meg og sitter inne foran PC-en i vintermørket, så kos deg med flere bilder her:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bra du slår et slag for lokale nyheter!

Anonym sa...

hva sier din kjære samboer til slik kveldsunderholdning?