onsdag, juni 07, 2006

Sofies verden





Vi fortsetter med presentasjonen av Panserpikene. Denne gangen kan du bli litt bedre kjent med Sofie, yngst i den harde kjerne, og vårt håp i helgas testløp til jr-VM på Hønefoss.

Hva skal du gjøre i sommer?
o,o,og o hadde jeg tenkt. jukola, o-festivalen, o-ringen og o-uke i nordland.
trene litt o hjemme og borte. hadde tenkt å få meg sommerjobb, men innser at
det blir smått med det. Om noen har en jobb å tilby så bare si ifra :)!

Og hva bedriver du dagene med ellers i året?
trener noe over gjennomsnittet mye og restituerer (sover) på Ås vgs (og får
gode resultater av å gjøre skummelt lite!). Prøver også i ledige stunder å
være litt sosial...

Hva skal du bli når du blir stor?
ehh. nei no større blir jeg nok ikke.. yrkesvei har jeg bestemt meg for helt,
men det blir nok noe i realfagsveien.

Beste idrettsprestasjon?
Resultatsmessig er 4.plass i nattNM og 4.plass etter jaktstarten i
Smaaleneløpet det beste. Kan også ta med at jeg vant et todagersløp i Spania i
vinter med 50 min margin :D


Værste o-opplevelse?
O-løp i Asker da jeg var 14 eller 15. Hadde brukt over en time og fortsatt
bare funnet to poster. Tryna i en myr, slengte fra meg kartet og masjerte
tilbake til mål. Eneste løpet jeg har brutt faktisk!

Favoritterreng?
Har jeg ikke funnet enda. Har mange hate-terreng isteden. (tiuråsen f.eks)

Har du satt deg noen mål for o-sesongen?
få flere poeng i CC enn i fjor. Løpe flere feilfrie løp

Andre interesser enn o?
trene langrenn. skravle

Hva spiser og drikker du helst?
mat og drikke. Spiser det som blir servert, men må jeg lage mat sjæl lager
jeg oftest ostesmørbrød (veit det er kjedelig, men jeg er sulten og det går
kjapt). Noe av det beste jeg veit er karamellpudding og is.Og kjøtt da (ble jo
ikke kaldt fleskefia uten grunn)

Har du noen helt(er)?
må nok bli tantene det ja :D

Hva med drømmemannen, hvordan er han?
Drømmene mine er ikke lette å tyde, kan ikke huske å ha huska det jeg har
drømt en eneste gang.. Drømmemannen er nok der inne i drømmene et sted, men om
han kommer frem får tiden vise :)!

Har du noen livsfilosofi du prøver å etterleve?
Kanskje det å ikke jobbe for hardt med det en ikke treneger å jobbe så hardt
med.. Jeg lever etter å sortere det som er viktig å gjøre fra det uviktige, og
det gjør jeg ikke..

Ellers noe å meddele verden der ute?
pass opp for panserpikene! Vi har ennå ikke nådd høyden!! :D

Ingen kommentarer: