mandag, juni 19, 2006

"Oj, disse her sprang fort!"

Kommet meg hjem nå og tar oppfordringa fra Line om å skrive noen små ord:

Stod på fjerde rad med startnummer 220 på brystet. Klar-pang! Og vi løp. Jeg valgte å dra et vensteveivalg ut i gjørma og slapp køen opp til startpost.Den første posten var merkelig enkel og jeg ble nesten overraska over å ikke finne en annen post først. Men det ble vanskeligere og jeg fant feil gaflingspost mot 3.post. Tapte nok ikke mere enn 20 sek på det (så kan ikke kalles bom). Mot femte post løp jeg først inn i et tre med leppa (!) først for så å falle og knekke kompasset.

Uten kompasshus måtte jeg skjerpe meg og bestemte meg for å ikke slippe de som løp før meg for å ikke miste retninga. Ble litt stressa mot 6.post og fant nok en feil gafling, men tidstapet var nok minimalt også denne gangen. Jeg hadde langstrekk mot 8.post og løp ut av klynga som etter min vurdering dro for langt til venstre. Det viste seg å være lurt da posten fikk en mye bedre inngang fra høyre. På 10.post ble jeg tatt igjen av en klynge som løp styggfort. Da begynte det å gå opp for meg at jeg nok lå bra ann. Mot nest siste post var det varmt og tungt. Jeg syntes det gikk tregt , men av strekktidene kan jeg lese at at jeg hadde 4.beste strekktid av 814 løpere så det var nok flere som var slitne der.

Som Line så fint skrev: "totalt utslitt". En passende beskrivelse. Jeg hadde nok vært litt sløv før start som ikke sjekka hvor langt det var fra siste til veksling. Gikk nok litt fort ja! På veg ut fra mål snørte brystet mitt seg sammen og det kom syke lyder ut, ekkelt. Tror aldri jeg har tatt meg så ut før. Kjempeopplevelse alikevell!

Til angrende DJ: dro ikke på styrken idag, fikk nok trappetrening på båten igår :p

Sofie

4 kommentarer:

Anonym sa...

fyllesjuk kaller vi det

Anonym sa...

Bedre å gå i trappene enn å havne i heisen, enten det er på Finskebåten eller andre steder! ;-)

Anonym sa...

Sjøl om det var lett og se at du var utslitt så du veldig fin ut altså! Fine fletter og fin ny bukse!

Anonym sa...

--->anonymous
tullball! fyllesjuke får andre være...