tirsdag, mars 10, 2009

Et sjokk for kroppen!

Siden det nærmer seg våren har jeg satt i verk noen straks-tiltak for å bedre løpsformen, ett av disse var gårsdagens mandagstrening. Det var riktignok en strek i regningen at det var løpsteknikk på programmet.

Jeg vurderte om jeg bare skulle ta meg en joggerunde, ikke det at jeg ikke trenger å forbedre løpsteknikken, men siden jeg ikke har løpt regelmessig på noen måneder, er det kanskje lurt å i det hele tatt løpe litt før man satser på å bedre teknikken? Men poenget med fellestreninger er å trene sammen med andre, så jeg ble med på opplegget.

Etter en passe oppvarmingsrunde møtte vi i bånn av Brattbakken for drill: triplets, jentehopp, trav, et par drag med mer. Deretter gikk vi opp i bakken for to serier med "sprunglauf", hinking, og harehopp, og helt til slutt et par drag til.

Det er nesten ikke verdt en gang å nevne at jeg er støl i dag. Slik intensitet og krevende øvelser er lenge siden sist, og var ikke mindre enn et sjokk for kroppen. Det sies at biler som bare kjører korte, rolige turer blir daukjørt og trenger å blåse ut systemet litt av og til. Lurer på om gårsdagens trenning ble en slik utblåsning for meg. Forfallet var tydelig, men da jeg kom hjem følte jeg meg bedre enn på lenge selv om jeg var sliten. Så moralen er: Det er bra å trene, nå gjelder det bare å følge opp.

Sluttnotis: Flere jenter imponerte, deriblant de yngste. Det er veldig gledelig at jenter trener bra selv om ikke alle er o-løpere og ikke alle løper for Ås-UMB.

1 kommentar:

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your panserpikene.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com