tirsdag, oktober 03, 2006

Pansersypike, del 2 (og avsluttende del)

Men symaskinen var ikke død
Når det gjelder PC, vet alle med en smule erfaring, at går noe galt, hjelper det nesten alltid å slå maskinen av og så på igjen. Dette ble forsøkt med sysmaskinen også, uten hell. Men undertegnede har prøvd å sy før, og det har ofte endt med uhell, og etter noen dager, kom jeg på et triks som ofte fungerer: Bytt nål! Så jeg prøvde det selv om nåla ikke var synlig skadet. Etter nåle-byttet gikk symaskinen så fint som bare det, og jeg fikk sydd ferdig bokstavene på klubbmestertrøya.

Og resultatet?
Det kan vel sies at trøya gjør seg best på avstand, men selv om det ikke ser slik ut har jeg gjort så godt jeg kan, men hull-nylon snurper seg, uansett! Det eneste som gjenstår nå er å overlevere den til regjerende klubbmester Sofie. Det sies at alt kler den smukke, så hun vil nok ta seg godt ut!

En annen sak er at det er vel plass til omtrent 2 stk Sofier i trøya.


Ingunn B.

3 kommentarer:

Anonym sa...

supert ingunn!
melder meg bare på "fat-camp" og starter jula i morra =P

Anonym sa...

har nå testa ut denne flotte trøya og kan si at den fungerer utmerket! gull matcher gull! sitter (nesten) som et skudd.

Anonym sa...

Kan skrive under på at det ikke er enkelt å sy sikksakk i sving på hullete nylon - U og M går høvelig greit, men B er utfordrende! Vi får stille opp klubbmestrene Øivind og Sofie ved siden av hverandre så folk kan vurdere om pansersypiker av i dag holder mål i forhold til tøffel-herrer...