søndag, juni 15, 2008

Vellykka Venlojen viesti!




Sju glade panserpiker koste seg i vanskelig finsk terreng, og kom i land med en 87. og en 256. plass. Det var vel ingen av oss som gikk bomfritt igjennom, og noen la igjen litt mer tid enn andre i grøntfelta, men alt i alt må vi si oss fornøyde! Debutant Silje og sisteetappeløper Ragnhild gjorde spesielt gode løp:-) Jeg fikk med meg både første og siste etappe (under pseudonym - beklager at jeg ikke orka annet enn å jogge Dagny-noen vil vel påstå at jeg gjorde skam på navnet ditt:-), og var etter det så sliten at jeg ikke fikk knipsa et eneste bilde av troppene, men fant noen arrangørbilder...

Nå går vaskemaskina med to sett EKSTREMT møkkete o-klær fra de dype, finske grøfter Håper forresten at det blir stygt vær i neste uke, da beina neppe blir reine igjen på ei stund....

I morra er det en ny dag, men langtfra en hverdag - INE FYLLER 30 ÅR!!! GRATULERER!

Line

Ingen kommentarer: